İzleyiciler

27 Ocak 2015 Salı

YANLIŞ NUMARA :)

 AAMİR KHAN'IN EN SON YAYINLANAN FİLMİ 
PK (PEEKAY)  :)



Bir süredir izlemeyi ertelemiştim. Dün dayanamadım ve izledim. Aamir Khan hayranı olarak bunu da yine çok sevdim. Zaten Aamir'in sevilmeyecek bir filmi yok benim için. Ama bu film ayrı bir güzeldi. Güldürmekte yine muhteşemdi. Aamir'in çoğu filminde ders verici nitelikler bulunur. Bu film de dini konulara değinilmiş.Film de ülkede ki din farklılığını, fazlaca din olmasını incelemişler. Film de tüm dinleri sorguladığını görüyoruz. Ama bence daha çok Hinduizm dini sorgulanmış. Bu yüzden de hindistanda ki topluluklar filmi protesto etmişler,gösterimden kalkmasını istemişler,dava bile açılmış. Bu kadar karşı durulmasına rağmen PK filmi büyük bir gişe yapmış Aamir in en iyi filmleri arasına girdi. Ben filmi beğendim. Yine anlatmak istediğini çok güzel anlatmış :) 

Fragmana göz atabilirsiniz :)



Filmi özetlersek;

Aamir başka bir gezegenden Dünya'yı araştırmak için yeryüzüne iner. Ama çıplak bir şekilde. Çünkü onun gezegeninde kıyafet yok, konuşmakta yok ve herkesin kulakları tabiri caizse kepçe şeklindeymiş :) Sadece boynunda bir kolyesi var. Bu kolye onun uzaktan kumandasıymış bu sayede sinyal gönderdiği zaman diğer gezegendeki arkadaşları onu almaya gelebilecekti. İner inmez bir adamla karşılaşır koşarak onun yanına gidip onu incelemeye başlar. Ama adam bizim uzaylının kolyesini çalıp uzaklaşır. Hikaye bu şekilde başlar.



Jaggu adında da bir kızımız var. Belçika da gazetecilik okuyor. Orada da Safaaraz adında mimarlık okuyan biriyle tanışır aşık olurlar.
Hint filmlerinin en güzel yanı :)) 

Daha sonra bu ikilimiz bir şekilde ayrılırlar. Jaggu da Delhi ye döner.  Muhabirlik işi yapıyordur. Arkadaşıyla metrodayken bizim sevimli uzaylı da biner.
(Tanrıyı arıyor :) )
Jaggu onun hikayesini merak eder bu yüzden sürekli onu takip eder. Hatta tapınakta ki bölüm çok hoşuma gitmişti.
Yardım kutusundan para alıyor. Herkes hırsız diye peşine düşüyor. Ama yüzüne tanrıların resimlerini yapıştırıyor kimse vurmasın diye. :)

Daha sonra uzaylımız ev kiraları pahalı diye kendini hapse attırıyormuş. 
Mesela bu şekilde :)

Daha sonra yukarıda ki olaydan dolayı hapse girer. Jaggu da polis memuruna rüşvet verir ve uzaylımızın yanına gelir.

PK isminin karşılığı sarhoş. Eee uzaylı sonuçta ama herkes içmiş gibi davrandığı için PK diyor :)
Hikayesini anlatmaya başlıyor. 
Burada jagguya dünyalı olmadığını söyler. Tabi inanmıyor en başta.

:))

İlk geldiğinde konuşamıyordu. Her bilgiyi kendine kopyalaması için bir insanın elini 6 saat tutması gerekiyormuş. bu yüzden her gördüğü ele atlıyordu :)


Bu müzikal de çok hoşuma gitti :)



Tanrı yı neden aradığını her şeyi anlatır. 
kumandasını nasıl bulabileceğini kime sorsa bu yanıtı verir. PK de tüm dinlere göre dua etmeye çalışır. Ganj nehrinde yıkanır, vaftiz olur, çeşitli heykeller alır... Sürekli dua eder ama artık neye dua edeceğini karıştırır.


İkiside hapisten çıkar. PK Dünyalı olmadığını Jagguya ispatlamaya çalırken bir amca gelir ve sonra inanır :)
    

Jaggu PK nin kumandasını bulmaya yardım edeceğine söz verir.


Bu noktadan sonra PK sorgulayarak, yanlış ve doğruyu insanların ayırt edebilmesi için sorduğu sorularla insanları şaşırtarak düşündürmeye yönlendirir. Eğer bollywood filmlerine bir nebze aşina iseniz sonunda da hoş bir surpriz yapmışlar. 

Ben tavsiye ederim. Çevremdeki izleyen insanlardan da kötü bir yorum duymadım. Çoooookkkk sevdimm.  :))

İYİ AKŞAMLAR :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder